Powered By Blogger

Thursday, June 3, 2010

Cuti!!

Kepala ini rasanya sangat ringan dan lega.Mana tidaknya, selama 2 minggu mendera otak untuk mengulang kaji pelajaran.Subjek yang paling aku geruni ialah tidak lain dan tidak bukan iaitu Energetic in Chemistry walaupun subjek kimia adalah salah satu mata pelajaran yang paling aku minati sehingga kini

Setelah habis kertas peperiksaan yang terakhir iaitu English, aku habiskan masa aku dengan bermain futsal sehinggakan sehinggakan aku "dibenci" oleh sesetengah kawanku kerana mereka berhempas pulas untuk menjaringkan gol sewaktu aku menjadi benteng terakhir sebelum mereka menjaringkan gol..hehe..Seronok betul apabila dapat menyelamatkan percubaan mereka dan menduga kemanakah bola itu akan disepak atau ditanduk.. =)satu kepuasan yang amat sangat..

Cuti ini aku berazam untuk berjoging di Bukit Besar selang dua hari.Aku tidak mahu menjadi rakan-rakan ku yang lain,makin hari makin malas untuk membuat senaman.Akan aku pastikan diriku ini kekal cergas!!!!

0 comments: